G...

Cześć


   Dzisiaj propozycja którą dopiero co skończyłam czytać. Zakupiona podczas wakacji i z racji nie za pięknej pogody nad naszym Bałtykiem umilała mi czas deszczu.




   To pierwsza pozycja tego autora w mojej biblioteczce. Muszę przyznać, że bardzo odpowiada mi styl prowadzenia narracji. Jego thrillery psychologiczne są cenione na całym świecie. Pozycja którą ja zakupiłam przyznam, że wprowadziła mnie w zupełnie dla mnie obcy świat. 
    Jest to świat ludzi głuchych. Chociaż czasem mam styczność podczas swojej zawodowej pracy z osobami niesłyszącymi to ich  świat jest dla mnie całkowicie obcy. Dzięki tej książce chociaż troszkę mogłam się zapoznać z ich obawami, ograniczeniami, klasyfikacją. Bo okazuje się, że w ich świecie także są podziały o których my słyszący nie mamy pojęcia. Przeplata się to tutaj z tragedią jaką jest porwanie.
   Akcja jest prowadzona w sposób zaskakująco pełny. Nie ma chwili w czytaniu na oddech. Czytelnik wchodzi w historię i przeżywa to samo co opisane w niej postaci. Nie sposób oderwać się od myśli jak to się skończy, kto wygra.. bo wcale nie jest pewne , ze dobro. 
   Według nie bardzo godna polecenia pozycja trzymająca w napięciu do ostatniej strony. 



Pozdrawiam  Blondynka :)))
    

Komentarze

Popularne posty