Od czegoś trzeba zacząć :)

Cześć wszystkim :D

            Jak sam tytuł posta wskazuje, od czegoś trzeba zacząć.  Zaczniemy więc nieskromnie od mojej osoby . 32 lata już za mną i mam nadzieję, że minimum tyle przede mną. Absolwentka KUL-u pracująca nie w zawodzie, ale lubiąca swoją pracę. Do tego mama i pasjonatka, a dokładnie czego??
           Po pierwsze muzyki, która towarzyszy mi chyba od zawsze. Od klasyki umiłowanej dzięki Chórowi Portamento poprzez muzykę religijną dzięki scholi i mocniejsze klimaty dzięki m.in Afromental, Baroness, Depth Out. uwielbiam czuć struny pod palcami i nuty w moich prywatnych głosowych strunach.( ale o muzyce jest chyba milion blogów)
           Po drugie zwierząt. Kocham. kocham, kocham. ( kotki ,pieski i inne zwierzaki rządzą internetem więc nie będę wchodziła im w paradę :))
           Po trzecie książek. Choć to nie była miłość od zawsze. Raczej powoli dojrzewający proces rozkochania się w literaturze zapoczątkowany przez świetnego polonistę w I LO w Starachowicach . P. E. Żurowską (choć orłem to ja nie byłam :)) . I własnie o tym będzie ten blog.
          Postaram się przybliżyć Wam to co mnie zafascynowało w czytanych przeze mnie pozycjach literackich. Nie będą to profesjonalne recenzje, ale moje przemyślenia i odczucia po przeczytaniu jakiejś pozycji. Gatunki literackie w mojej biblioteczce są przeróżne. Od klasyki poprzez dramat, sf. kryminał, tzw. babskie książki do psychologii. Od polskich po zagranicznych twórców.
         Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Może ktoś pokocha słowo pisane, zapach papieru równie mocno jak ja :)


Pozdrawiam Blondynka :)


Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością wielką, bo sam podzielam większość Twoich pasji.

    OdpowiedzUsuń
  2. yay! �� kochana blondynka moja, w końcu będę miała kogoś godnego do polecenia mi książek! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://yourlifesdependingonyou.blogspot.com/ a ja będę polecała twój :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty