Wołanie

Cześć wszystkim i każdemu z osobna :)

     Czas na kolejny wpis. Dzisiaj chciałabym  zachęcić Was do przeczytania kryminału. Ogólnie ta forma literacka jest jedną z dwóch najbliższych memu sercu.  Mimo, że przeczytałam już wiele  każdy następny który wpada w moje ręce zaskakuje mnie równie mocno. 


      Ten jeden z ostatnich, które przeczytałam o tyle zaskakuje, że dopiero po całej lekturze zaczęłam szukać kim jest autor (zazwyczaj robię to gdy już wracam z książką do domu). Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że jest kobieta :) i to nie byle jaka. Pod pseudonimem ukrywa się sama J. K. Rowling- czyli nikt inny a twórca najbardziej poczytnych książek dostatniego dziesięciolecia.
         Sama fanką sagi o czarodziejach bardzo nie jestem, choć wszystkie filmy obejrzałam. Książki jakoś nie mogą niestety do mnie przemówić. Może własnie dlatego, że już mam w głowie pewien obraz i musi minąć trochę czasu, żebym zdołała oddzielić twór filmowy od mojej głowy.
         Kryminał natomiast, czytało mi się niezwykle lekko, choć treści w nim nie są lekkie.  Historia obnażająca kulisy działania świata show-biznesu, mimo, że w sumie nam znane np. z portali, wiadomości-  w tej książce pokazane w sposób lekko przerysowany- a może właśnie tak jest ?. Losy ludzi szukających siebie, szczęścia,akceptacji ale też sławy pieniędzy i wygody, naznaczone tragedią. Również główny prowadzący dochodzenie, odkrywa siebie swoje słabości ale też mocne strony. 
      Książka napisana w sposób intrygujący. Do końca nie wiadomo kto?, co?, dlaczego?.  wg. mnie taki powinien być kryminał. . Zachęcający do przewrócenia kolejnej kartki, wciągający nas do innej rzeczywistości. A możne któraś z tych osób  to ja ?  



Pozdrawiam Blondynka :)))



Komentarze

Popularne posty