Czasem książka nam pomaga najlepiej

Witam wszystkich :)


   Dzisiejsza moja propozycja jest dla tych którzy szukają odpowiedzi. Ja będąc w bardzo trudnym momencie mojego życia trafiłam własnie na tę pozycję. Przypadek ?- nie sądzę.


   Nie będę ukrywała, że jest moją najważniejszą książką, którą przeczytałam.  Czasem los stawia nam ludzi którzy nam pomagają, a czasem daję do przeczytania książkę. Trudną, bolesną, ale oczyszczającą. Poruszającą tematykę szukania odpowiedzi na nurtując każdego pytania: Dlaczego ja ? Dlaczego moja rodzina? Co mam dalej robić, gdy życie traci sens?,Gdy mamy żal do Boga- gdy nie rozumiemy. 
   Książka napisana w bardzo przystępny sposób. Niezwykle wciągającą. Wymaga jednak od czytającego przepracowania w czasie czytania swoich największych boleści. Stawienia się w pełnej gotowości na trud. Leją się łzy, rozdziera się wnętrze, ale na końcu wszystko jakby staje się takie jasne. Można nawet pokusić się o określenie ,że doświadczamy katharsis.  
     Jeżeli jesteśmy czytelnikiem , który nie doświadczył w życiu tragedii straty, nie jest osobą która w tym momencie życia szuka odpowiedzi, będzie to książka na przyszłość.  Może pomoże lepiej znieść w przyszłości pewne sytuacje.
   To nie recepta na szczęście i zrozumienie, ale pomoc w zrozumieniu, doświadczeniu, przeżyciu. 



Pozdrawiam Blondynka :)))

    

Komentarze

Popularne posty