Biegnąca z wilkami

Cześć


     Dzisiaj znowu będzie o kobietach, przez kobiety dla kobiet. Ale nie tylko. Pozycja która Wam przybliżę jest też doskonała dla mężczyzn, którzy choć trochę chcą zrozumieć kobiety.


       Książkę dostałam w prezencie i przyznam się Wam, że pół roku mi zeszło zanim pierwszy raz do niej usiadłam. Dlaczego piszę, że pierwszy?? Bo podchodziłam do niej 3 razy. Mimo, że książek natury psychologicznej dzięki studiom przeczytałam sporo, z tą miałam problem.  Język specyficzny bo przeplatają się w nim różne określenia zaczerpnięte z mitów, wierzeń, tradycji wielu kultur.  Mamy tu doczynienia z iście multikulturowym przekazem. 
    Autorka sama ma korzenie w kilku kulturach stąd też jej poszukiwania już jako dorosłej dr psychologii klinicznej. https://www.facebook.com/Dr-Clarissa-Pinkola-Estes-29996683634/ .
   Pięknie połączyła legendy, wierzenia i współczesna wiedzę, aby jak najtrafniej pokazać współczesnej kobiecie gdzie leżą jej korzenie.  Wskazała drogę jaką trzeba przejść by zrozumieć siebie. Nie jest to jednak gotowiec który w 100% ukazuje czym jest kobieta. Tak więc do czytania .



Pozdrawiam Blondynka :)))
      


Komentarze

Popularne posty