Odprysk

Cześć

     Jak ja uwielbiam wyprzedaże książek w jednej , o dziwo spożywczej, sieciówce.  I takim oto sposobem moja książkową szafkę zapełniło 5 nowych tytułów. Może nie są to tytuły wydane w tym czy zeszłym roku , ale czy to ważne. Ważniejsze jest to, że mam co czytać :D


     I tak oto przedstawiam nr 1 z zakupionych dzieł. Mimo, że nie znałam tego pisarza ani jego poprzedniego thrillera psychologicznego ( który zapewne zaraz się i tak znajdzie w mojej biblioteczce) zaintrygowała mnie okładka o  recenzja.
     I nie zawiodłam się. Wciągnęłam się na maxa i w dwa popołudnia książka została przeczytana. Tak wartkiej i zaskakującej książki dawno nie czytałam, W połowie myślałam, że znam już odpowiedź, a tu takie zaskoczenie.  Każda strona budowanego napięcia, nowe fakty, zdarzenia, odkrywanie zakamarków swojego umysłu. Bo w nas chyba nie ma bardzie złożonej i mniej poznanej maszyny jak nasz mózg. 
    Co się stanie jak zaczniemy selektywnie wybierać co zostanie zapamiętane a co nie, A jeśli nasz eksperyment się nie powiedzie i wspomnienia zaczyna wracać.  Na to i inne pytania możemy znaleźć w pewnym sensie odpowiedź w tej książce

Pozdrawiam
Blondynka :)). 


Komentarze

Popularne posty