Nowości

Cześć

     Dzisiaj coś co aktualnie jest na tzw. tapecie.


       Książka została mi pożyczona ( dziękuje ID) ,gdyż właścicielka z braku czasu postanowiła , że to ja będę tą osoba która ją jako pierwsza w całości przeczyta i podzieli się z Wami swoimi spostrzeżeniami. 
     I wiecie co? jestem zachwycona i z chęcią pójdę na film. Jestem zauroczona historią. Nie ukrywam, że jednak z bohaterek trochę przypomina mi mnie, ale która nie powiem :) to co wydarzyło się w tej książce jest bardzo aktualne w dzisiejszym świecie.  Pozory, pozory, pozory. Jest taki utwór jednego z moich ulubionych zespołów : Afromental pt :City Jungle który jest kwintesencją zarówno wydarzeń w książce jak i dzisiejszego świata:

"I can't think
I can't sleep
That jungle's scarrin' me
I get sick of that shit
I just wanna get out of there
There no sense to live, no sense to feel
Nothing here is real
Fake smiles 
Fake tears 
Fake happiness
Fake fear 

 Człowiek sam siebie oszukuje, sam siebie próbuje tłumaczyć i jest dla siebie i sędzia i katem w jednym. 
     Problemy jakimi są bezdzietność, alkoholizm, życie w nieudanym związku, niesatysfakcjonująca praca... chyba każdy z nas spotkał się z choćby jednym z tych problemów osobiście lub wśród kogoś bliskiego. A nawarstwianie się problemów, łatwość dostępu do używek może zaprowadzić nas na kraniec wytrzymałości a wtedy już nic nie będzie takie samo. 
     Napięcie budowane powoli cały czas narasta aż do punktu w którym nie ma już odwrotu i wszystko staje się jasne. Książka jak najbardziej warta przeczytania a zakończenie niezwykle zaskakujące.



Pozdrawiam 
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty