Meryl Streep

Cześć

     Jakiś czas mnie nie było ale to za sprawą książki która mnie niesamowicie pochłonęła a, że jest słusznej grubości to jeszcze chwilka i Wam o niej napisze. Ogólnie do mojej kolekcji dołączyło 7 nowych książek (uwielbiam wyprzedaże) wiec będzie o czym pisać.
    Dzisiaj jednak o książce, którą już jakiś czas temu przeczytam a zdecydowałam sie na nią ze względu na tematykę.


   Kto z nas nie kocha tak idealnej aktorki. Meryl jest jedyna w swoim rodzaju. Każda jej rola zasługuje na Oskara,Złoty Glob i inne. Dlatego gdy zobaczyłam, że w książce odwołania nawiązują do najlepszych filmów w jej karierze nie wahałam się nawet na sekundę. Z autorka książki wcześniej nie miałam przyjemności obcować literacko jednak uważam, że z zadania wywiązała się bardzo dobrze. 
    Historie które przywołuje w książce nie raz można by odnieść do swojego życia. Jest miłość, starość, szczęście i płacz, zdrada oraz pojawianie się nowego życia. Każda historia która rozgrywa się na przestrzeni kilki miesięcy z życia pewnej rodziny jest ubarwiona odpowiednim filmem. A nawet zaryzykuje stwierdzenie ,że na odwrót. 
    Każdy obejrzany film z udziałem Maryl jest jakby trampoliną do rozmowy co się w tym momencie dzieje w życiu tej rodziny. Jest impulsem do zastanowienia się nad sobą, swoimi rekcjami oraz swoją przyszłością.  Mimo, że większość filmów to początki kariery jednak ich uniwersalne przesłanie pozwala współczesnemu odnaleźć wskazówki. 
   Dlatego jeżeli lubisz Maryl i lubisz książki to jest pozycja dla Ciebie.


Polecam Blondynka  :)))


Komentarze

Popularne posty