25 cm

Cześć :)
      Dzisiaj całkiem z innej beczki. Po pierwsze będzie to książka napisana przez polskiego autora. Po drugie , będzie to rodzaj literatury z jakim do tej pory nie miała styczności. Zatem do dzieła.


     Z Witkowskim nigdy nie miałam odczynienia. Znany mi był jedynie jako osoba wzbudzająca sensacje swoimi kreacjami.  Dopiero po jakimś czasie wyczytałam gdzieś, że jest to pisarz który w sposób sobie bardzo charakterystyczny opisuje rzeczywistość. 
    Takim oto sposobem namówiłam mamę na zakupy. Przyznam, że pierwsze kilkanaście stron odstraszało mnie. Język tak wulgarny, że  miałam ochotę oddać książkę. Postanowiła, że jeszcze kilkanaście stron i możne jakoś się do tego przyzwyczaję.  
     Historia męskich prostytutek zarabiających na początku lat 90-tych w Szwajcarii, po jakimś czasie stała się interesująca.  Spojrzenie na nieznany świat oczyma narratora i spróbowanie zrozumieć dlaczego. Dlaczego młodzi-starzy ludzie pozwalają sobie na takie traktowanie? Jak bardzo jesteśmy zakompleksieni, jak wiele nam brakuje niezależnie od tego gdzie mieszkamy, ile zarabiamy, jaki mamy kolor skóry. 
    Historia w sumie bez zakończenia.  Każdy może sobie dopisać co się stało z tymi ludźmi. Jak bardzo zostaliśmy obnażeni .  Jak wiele pracy przed nami , pracy nad własnym poczuciem wartości, nad sobą,nad związkami. mimo wszystko gorąco polecam. 



Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty