HARRY HOLE

                                                                            Cześć

      Dzisiaj coś mojego najukochańszego :) Moje cudeńka które uwielbiam prawie równie mocno jak muzykę.



     Od tego człowieka zaczęła się moja miłość do kryminałów skandynawskich. Wszystkie jego dotychczasowe książki o Harrym są w mojej biblioteczce na honorowym miejscu. Oczywiście w kolekcji są też inne jego dzieła ale to moje ulubione.
     Cała seria o detektywie z Oslo wciąga niesamowicie. Świetnie napisane. Historie kryminalne z prywatnym podłożem. Cała akcja zapierająca dech w piersiach, człowiek aż nie chce żeby to się wszystko wyjaśniło. 
     To chyba najtrudniejszy post w moim dotychczasowym pisaniu. Jestem tak ogromną fanka tego pisarza i całej kolekcji, że słowa aż mkną po głowie. Trochę bez ładu i składu :). Naprawdę chce Was zachęcić do przeczytania tej serii ale jakbym zaczęła pisać bardziej szczegółowo- pewnie całą historię bym Wam opisała :)
      Warto sięgnąć chociaż po jedną cześć które czy czytane po kolei czy też nie, mają sens, charakter, osobną całość.  Historia, napięcie, fakty, krew i miłość. Wszystko to i jeszcze więcej znajdziecie u Nesbo .



Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty