Dexter

Cześć

     Wiem, że dawno nie pisałam ale wciągnęła nie pewna saga. O niej napisze kiedy indziej, bo jeszcze nie skończyłam. A dzisiaj o książce która doprowadziła nie do obejrzenia serialu. :))


     Fani tego oto serialu pewnie dawno wiedzieli, że istnieją też książki. Niestety albo i stety ja bardzo mało oglądam tv wręcz w ogóle (TVoP, GoT). Tak więc książka doprowadziła do obejrzenia przeze mnie no nie każdego sezonu . ale sporej części.  A dlaczego??
    Dlatego, że czytając uznałam, że ta pozycja jest genialna. Wartka akcja, niespodziewane zwroty akcji, język narracji dla mnie idealny. Zaciekawiłam się bardzo- również kupując inne części tejże opowieści o o Dexterze.  Nie zawiodłam się na żadnej. historia ciekawa, pełna niespodzianek i z bogato rozwiniętym tłem psychologicznym.
   Koś możne mi zarzuć, że wybieram same krwawe historie z przemocą w tle. Ale prawda jest taka że jest jej tak wiele wokoło nas, że ciekawi mnie sposób myślenia tych ludzi. Motywy nimi  kierujące. pytania na jakie musza sobie odpowiedzieć, a ponieważ est tak wile ludzi i to motywy, pytania i głowy są różne. Więc im więcej mogę o nich poczytać nawet fikcji literackiej (choć nie do końca) tym  więcej wiem też o innych i o dziwo o sobie samej. Bo dobra książka powinna stawiać przed nami pytania a ta taka właśnie jest.


Polecam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty