Cześć :)

      Czas na świeżutką książkę. To jeden z moich prezentów urodzinowych- całkowicie trafionych :)


     Mój najulubieńszy pisarz  wydał kolejne arcydzieło. Przynajmniej dla mnie. Może nie jestem obiektywna :)

    Nie jest to seria z Harrym ale świetne połączenie z klasyką jaką jest" Macbeth" Williama Shakespeare'a. Współcześnie opowiedziana historia człowieka który chce mieć władzę. Miłość, odpowiedzialność, szacunek a z drugiej strony zdrada, nienawiść, pogarda. Co ma największą władzę nad człowiekiem?. Czy wszystko można wybaczyć w imię wyższych celów?

     Świetnie napisana historia. Bohaterowie "żywi" w swoich rolach. Nic nie jest przesadzone               a świetnie utrzymane w stylistyce autora.  Nie czuć podczas czytania, że bazuje on na wielkim dziele. Jest to książka która sama w sobie powinna przejść do kanonu jako klasyk :) Ale to moje zdanie, a jak wiadomo ja uwielbiam styl pisania Nesbo :) 

         Mimo wszystko ogromnie zachęcam do przeczytania.


Pozdrawiam
Blondynka :)))


Komentarze

Popularne posty