Deniwelacja

Cześć :)

     Dzisiaj opowiem moje wrażenia z przeczytania polskiego kryminału. Miałam ogromne wątpliwości czy dam radę przebrnąć.


     No i co?? Jesteście ciekawi jak mi poszło? No to powiem Wam w skrócie GENIALNA.  Każdy z nas ma jakiegoś swojego ulubionego pisarza i trudno mu  wtedy odnaleźć kogoś kto mu dorówna historią, finezją pisania czy też stylem (chociaż ten ma każdy inny). Dla mnie the best jest Nesbo. Ale wiecie co ?? Mróz mu dorównuje.
 Jestem pod ogromnym wrażeniem jego sposobu pisania. Gładkości prowadzenia narracji,interesującego tematu i ciekawych bohaterów. Chyba po trochu wpływ na to ma postać głównego bohatera. Pewnie też historia i genialny=y sposób pisania. Cóż chyba mamy zwycięzce w kategorii- w 2018 zawładnę półką Pauliny :) 
    Morderstwa w Zakopanem, handel kobietami, narkotyki a do tego miłość i komisarz/inspektor który ma problemy ze sobą i swoją  przeszłością. Oto przepis na świetną książkę. Książkę którą czyta się jednym tchem. Książka której się chce więcej. Historia której chce się być częścią. Jestem zauroczona i na pewno polecam. 


Pozdrawiam 
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty