Flesz

Cześć :)))

             Postanowiłam troszkę zapauzować z moimi kryminałami i sf. Postanowiłam przeczytać coś polskiego i lekkiego. Udało mi się znaleźć taka właśnie książkę.


           Lekka książka o nie lekkiej tematyce. Myślałam, że będzie szybkie lekkie czytanie badan nt. jednego z magazynów. O jak się zaskoczyłam.
          Okazało się, że nawet tak błahe tematy jak życie celebrytów, ich rozterki, miłości, zakupy           i podróże , mogą wywołać falę całkiem poważnych tematów. 
            Grupa kobiet spotyka się by ocenić pismo czego wynikiem są rozmowy o życiu. Każda z nich otwiera się przy obcych ukazując realia życia kobiet w różnym wieku. Problemy tu i teraz, miłość, zdrada, rodzina i praca. To wszystko i jeszcze więcej przesiane przez wiek, emocje i mentalność poszczególnych kobiet. 
        Książka niezwykle interesująca. świetne studium przypadków. Jeżeli więc interesujesz się troszkę psychologią lub socjologią jest to książka w sam raz dla ciebie. 


Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty