Sara Tell/ Teksas

Cześć :)

        Jak Wam mija czas w nowym roku ?? Co ciekawego już przeczytane ?? U mnie kolejna książkowa pozycja.


        Kto mnie zna wie, że ja oceniam książkę po okładce :) Najpierw musi przemówić do mnie to co widzę- cóż jestem wzrokowcem. No chyba, że jest to muzyka to fonia ma pierwszeństwo przed wizją. Ponieważ kocham kryminały to wydawało mi się, że ta historia też będzie . I na szczęście się nie pomyliłam.
        Świetna historia. Zza grobu młoda dziewczyna woła o pomoc poprzez swoich bliskich. Oni wybierają adwokata który ma rozwikłać historię 5 morderstw popełnionych przez nią na dwóch kontynentach. Łącząc pracę z życiem osobistym, młody , ambitny adwokat podejmuje się najpierw z czystej ciekawość a potem z obsesji rozwikłać sprawę. Czy okaże się, tak jak twierdza bliscy, że dziewczyna jest niewinna i należy ją zrehabilitować ?? A może popełniła te makabryczne zbrodnie z jakiegoś wyższego celu?? i dlaczego właśnie ten człowiek ma rozwikłać zagadkę.
        Trzymająca w lekkim napięciu, świetnie prowadzana opowieść.  Wyjaśniająca wiele, ale równie dużo pozostawiająca do przemyślenia. Na szczęście dla mnie :)) koniec nie jest tak przewidywalny i co najważniejsze definitywnie zamknięty. Liczę więc na rozwinięcie pobocznych wątków tej historii a zyska ona z pewnością bardzo wiele.

Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty