Kartki na wietrze

Cześć :)

       Dzisiaj będzie bardzo nietypowa książka. Nietypowa z wielu powodów. Po pierwsze tematyka. Po drugie format pisania. Po trzecie emocje przy czytaniu.


       Tak, tak.To książka o futbolu. Wybierając ją byłam ciekawa czy będę w stanie ją przeczytać, gdyż z futbolem łączą mnie jedynie mecze Reprezentacji Polski. Jednak się nie poddałam :)  i nie żałuję.
       Świetna opowieść o męskiej przyjaźni. O stracie bliskich i trudnych wyborach. Opowieść o utraconych szansach i odnalezionych drogach a wszystko to z piłką w tle. Nie będę więcej pisała bo naprawdę bardzo warta przeczytania.
      Jeżeli zaś chodzi o konstrukcję, też zaskakuje. Książka podzielona jest na kilka przeplatających się ze sobą części.  Teologia, historia, kartki na wietrze to najbogatsze części. Mimo, że każda o czymś innym to jednak logicznie wynika i uzupełnia resztę.
      A emocję?? Kurczę już dawno tak się nie wzruszyłam, już dawno też nie chciałam w trakcie czytania udusić jednego z bohaterów.
      Dlatego tak z całego serducha chce Was zachęcić do czytania!!!!

Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty