Call girl

Cześć :)

     Sporo zmian u mnie. Najważniejsza to zmiana pracy. Ta jest godzinowo super chociaż psychicznie nie będzie najlżejsza. Ale wolę taką :) no i mam czas na książki. A żeby się odstresować i zresetować umysł poszłam w lekką książkę.



     Jak wygląda codzienne życie call girl. Czy jest szansa na zwykły związek ?? Dlaczego podjęła taka pracę?? Co reprezentują sobą mężczyźni korzystający z usług call girl. 
     Zaczynając czytać książkę liczyłam na lekką opowiastkę o pikantnych szczegółach życia call girl. A co otrzymałam? Świetną psychologiczną książkę o tym jak nasze wybory wpływają na wybory innych. O tym czy można zawrócić z obranej już ścieżki. Czy zawsze sex jest tylko sex'em. A możne każdy jest inny nie ze względu na umiejętności a na sens. 
     Naprawdę bardzo dobra książka. Nie zachęca wcale do obrania tej ścieżki jednak pokazuje jej blaski i cienie.  Polecam na chłodne wieczory. 



Pozdrawiam
Blondynka :)))

Komentarze

Popularne posty