Ręka

Cześć :)

      Dzisiaj będzie kryminał. Zabawne, że jest to książka którą przeczytałam po raz drugi- przez przypadek :) Po 2 stronach miałam wrażenie, że skądś tę historię znam. Zajrzałam na moja półkę i dokopałam się do książki ale wydanej przez inne wydawnictwo :) no cóż  zmusiło mnie to do przeczytania jej po raz kolejny, a czy żałowałam???





       Historia policjanta prawie na emeryturze który planuje kupić dom. Kolega z branży proponuje mu dom należący do rodziny jego żony. Gdy detektyw przybywa na miejsce już prawie decyduje się na zakup, jednak przez przypadek potyka się o tytułową rękę. Co z tego wyniknie, czy w zbrodnie zamieszany jest ktoś z policyjnego świata?. 
     Książka pozwala oderwać się na chwilkę od rzeczywistości. Czyta się ją szybko, łatwo i zrozumiale. Mimo, że czytałam ją po raz kolejny odnalazłam fragmenty które umknęły mi za pierwszym razem. Mimo, że nie wpłynęło to na historię ale pewne zdarzenia stały się jakby bliższe dla mnie jako czytelnika. Czasem warto sięgnąć po książkę po raz kolejny, bo można odnaleźć coś interesującego. Dlatego czekając na nowe książki warto sięgnąć po coś co już dawno ulotniło się z naszej głowy , a tę książkę polecam.


Pozdrawiam
Blondynka :)))


A teraz konkurs :)))

Moi kochani napiszcie proszę jaką książkę powinnam przeczytać teraz. Nie podpisujcie się nazwiskami a jakimś ksywkami.Wybiorę tę najbardziej zachęcającą i wyślę w nagrodę opisywaną dzisiaj książkę.

Zgłoszenia wysyłajcie na adres : paulina.koczubiej@gmail.com w tytule piszcie KONKURS Z BLOGA :))

Komentarze

Popularne posty