IT

Cześć :))

             Oj bardzo dawno mnie tutaj nie było. Troszkę spraw się nawarstwiło i niestety na ukochane czytanie nie było za wiele czasu. Na szczęście już wszystko wraca do normy i moje książki wracają na swoje miejsce czyli półeczkę przy fotelu :) Ta książka to prezent urodzinowy taki otrzymałam od koleżanek z pracy :)) Nie ma to jak dobrze poinformowana załoga  ;D 


           Byłam niesamowicie ciekawa w jakim stopniu film odzwierciedla literaturę. Zazwyczaj staram się najpierw czytać oryginał a w następnej kolejności obejrzeć film. Tym razem było w odwróconej kolejności. Przez wszystkie lata jak słyszałam opowieści znajomych o pisaniu Kinga nie mogłam się przemóc. Możliwe, że trzeba było oczytania by sięgnąć po taką klasykę.
          Książka jest fantastyczna. Jestem nią zachwycona. Sposób budowania narracji oraz emocji bardzo mi odpowiada. Od samego początku wchodzę w świat Derry i nie chce z niego wyjść dopóki nie przeczytam ostatniego słowa. Historia opowiedziana w niezwykły sposób.
Niestety twórcy filmu ,który uważałam za bardzo doby, w zderzeniu z moją wyobraźnią i słowem pisanym przegrywają. Brakowało mi w nim kilku ważnych aspektów które są wspaniale opisane.                     Jeżeli więc oglądaliście film to musicie przeczytać książkę.

Pozdrawiam
Blondynka :)))


Komentarze

Popularne posty